Suntem cu totii de acord ca pentru o mare parte din conationalii nostri intorsi din strainatae nu exista alta solutie decat cea de a se adaposti in tara natala. Felul in care se comporta, cu toate ca stiau la ce riscuri se expun si care-s conditiile impuse dupa ce trec granita, demonstreaza, din pacate, ca multi dintre ei nu au invatat nimic din stilul de convietuire al popoarelor civilizate in care ”si-au facut un rost” pana mai ieri.
Pretentiile de turisti din categoria VIP pe care le ridica unii atunci cand ajung in centrele de carantina unde nu platesc un chior, intreaga nota fiind achitata din bugetul de stat asigurat de noi toti, par desprinse din comediile cu tampiti.
Dupa ce au aparut postari cu „musafiri´´ nemultumiti de „branza topita si sunca din conserva de la micul dejun , de prosoapele neschimbate de o zi si de cina cam grasa”, managerul unui hotel de trei stele din Herculane e rabufnit, nemaisuportand jignirile si mitocaniile celor pe care gazdele fac tot posibilul sa-i multumeasca.
„Mi-am petrecut ziua plină de nervi şi revoltă pentru bătaia de joc la adresa colegilor mei şi a altora ca ei, care încearcă să facă tot posibilul într-o situaţie îngrozitoare pentru noi toţi. Mi se rupe sufletul pentru acei colegi care trebuie să îndure injurii, gunoaie aruncate de la balcon, urlete, obiecte smulse din pereţi, să te uiţi fără putere cum se năruieşte munca ta de ani de zile, de parcă nu era de ajuns că suntem unul dintre cele mai afectate segmente ale industriei. Mai nou ne luptăm şi cu live-uri care acuză mâncarea? Că nu e ok să se dea brânză topită sau că şunca este de la conservă? Vă bateţi joc de noi? Confundaţi carantina cu sejurul? Oamenii aceia fac tot posibilul, se expun, într-un context de muncă dificil, aprovizionare dificilă”, s-a plans doamna Laura Patru.