Nu zice nimeni ca daca stau inchisi in case oamenii nu mai fac nimic altceva decat se holbeaze ochii la telenovele si stiri alarmiste. Unii citesc o carte, unii se iubesc ca n-au incotro, altii beau iar foarte multi fac shopping on-line pe fond nervos. Este obligatoriu si necesar ca cel putin comertul sa functioneze in aceasta trista perioada de hibernare dar multe dintre reclamele difuzate pe micul ecran nu-si mai au rostul. De ce sa-ti notezi adresa unui centru nou de fitness daca n-ai voie sa depasesti pragul casei? De ce sa-ti cumperi acum o masina de fitze cand urla specialistii ca ne va lovi si criza economica?
Singura reclama care este de actualitate si se potriveste perfect cu reglementarile guvernului privitoare la izolarea populatiei in locuinte si deplasarile exclusiv la magazinele alimentare si farmacii este urmatoarea:
”Vrei sa ai o primavara mai activa? Te asteptam la farmaciile Dona!”
Desigur, nici la unitatile acestui brand farmaceutic nu vom gasi vreun medicament care sa ne ajute sa jucam fotbal la stadion, sa ne zbenguim in cluburi sau sa frecam menta prin mall, pentru ca asta s-a interzis prin lege. Dar sa mergi la farmacie este permis si faptul ca ai iesit din casa si ai facut cativa pasi pe jos, se cheama ca ai o primavara mai activa, deci reclama este super-corecta. Momentan, conform restrictiilor impuse de criza, o primavara mai activa de atat nici nu ar fi posibila.