Puțini sunt românii care stiu să-și vanda imaginea mai bine decât Cătălin Botezatu, creația Zinei Dumitrescu. Cu excepția unor cântărețe care au plătit niste rochițe primite gratis de la „creator” scăpând în spațiul public vorbe exagerat de frumoase despre „geniul” tighelelor nevăzute, nu am auzit de alti clienți care să se laude că poarta ceva tras la mașină de „designerul cu termopane pe ochi.
Nici chiar chiloții atât de promovați pe podiumuri de armatele lui de găligani și comercializate la prețuri derizoriii prin benzinării n-au rupt gura (sau altceva) târgului.
Dar, dacă numele de fashionist a fost umflat suficient și ai destule relații suspuse, poți să te bagi la comenzi de milioane de produse de sezon pandemic, care costă milioane de euro, fară să ai nici măcar un ac de cusut, darămite o fabrică cu mii de angajați. Șmecheria este să prinzi comanda, că de făcut se găsesc fraieri ale căror ateliere plâng de inactivitate.
Pe timp de pandemie, asistentele din România se vor îmbracă de la Botezatu, că doar el este singurul croitor de modă veche din Europa de Est care mai știe cum se execută, de pildă, o lenjerie intimă că la carte care să te protejeze împotriva coronavirusului.
Viggo Fashion International, firma la care este acționar „artistul” , urmează să încaseze sume impresionate de la statul român. Valoarea celor 500.000 de combinezoane se ridică la 54.145.000 lei, iar valoarea vizierelor de protecție se ridică la 33.320.000 lei. Ceea ce reprezintă aproximativ 17,8 milioane de euro.
Acum vedeți de ce este bine să te bagi în toate cacaturile de emisiuni tv? Nu știi cine te vede, nu știi cine te sună, nu știi cine îți dă o comandă babană! N-ar fi exclus că, într-o săptămână, doua, să auzim că designerul se va ocupa și de importul a 10. 000 de isolete că, de, dacă alții nu se implică….