Epidemia de gripa chinezeasca este dovada clara ca si in secolul al XXI-lea omenirea poate fi ingenunchiata de boala la fel de usor ca un antichitate. Domenii vitale de activitate sunt nevoite sa-si restranga si chiar sa-si intrerupa complet activitatea pana la vesti mai optimiste.
Dupa inchiderea scolilor, teatrelor, fabricilor si mijloacelor de transport in comun efectul de domino al coronavirusului loveste naparaznic si in companiile aviatice. Si daca anularea tuturor zborurilor din si inspre destinatii cu risc major de infestare are o logica de necomentat, trimiterea pilotilor ca sa lucreze de acasa pare o scena rupta din comediile proaste.
”Mie imi convine ca nu mai urc in avion si astfel nu mai intru in contact cu o multime de oameni care pot fi infestati. Dar ca sa pilotez aeronava din fotoliul de acasa mi se pare de-a dreptul hilar atat atimp cat calatorii nu sunt transportati cu avioane teleghidate de jucarie”, a declarat Eufrosina Pascal, pilot cu peste 12000 de ore de zbor la activ.