Claudiu Târziu, copreședinte AUR și fost ziarist, a făcut dezvăluiri despre campania electorală AUR. A explicat cum a ajuns un partid pentru mulți inexistent să fie votat de 500.000 de români.
Claudiu Târziu a vorbit pentru paginademedia.ro despre campania electorală AUR din online, despre banii din campanie și despre relația pe care partidul o are cu afaceristul Bobby Păunescu (al cărui tată, George Constantin Păunescu, este și acționar al postului B1 TV).
“Am lucrat cu o companie specializată pe online, pe ce înseamnă postarea materialelor video pe care le-am și sponsorizat. Ea factura către noi servicii de online. Nu avea ceva special, nu te gândi că avem nu știu ce informații. Evident, sunt grupuri pe Facebook către care poți livra aceste material: grupurile creștine organizate sau grupurile naționaliste, dar n-am avut baze de date. N-am lucrat cu o firmă de tipul Cambridge Analytica.”
AUR cere redeschiderea de urgență a școlilor „înainte ca anul școlar să fie compromis”
Cum și-a făcut campania Alianța pentru Unirea Românilor?
Claudiu Târziu, copreședinte AUR – principalele declarații:
- Campania a costat în jur de 300.000 de euro, din care câteva zeci de mii pe online.
- Banii au venit de la membrii de partid
- Noi avem foarte mulți militanți tineri, foarte deprinși cu tehnicile astea noi. Din entuziasm și credința în proiect, au consumat multă energie și timp. Au distribuit postările noastre, au făcut postările lor și au comentat acolo unde noi eram menționați.
- O parte din echipă a lucrat și pentru Campania mișcării Coaliția pentru Familie.
- Bobby Păunescu nu a contribuit cu bani. “N-are implicare în partid și nu e membru”.
Cum au știut cei care au votat de acest partid, astfel încât să știe unde să pună ștampila? Vezi aici: https://fb.watch/2gnxwgZdJa/