„Eu nu mi-am dat seama cine m-a sunat, decât după ce am mers la bancă. Eram la rând şi m-am gândit să sun pe numărul de pe care am fost sunată cu o zi înainte, în speranţa că voi afla astfel cine m-a sunat de la bancă. Dar a răspuns un robot şi aşa am aflat că este o companie de management al creanţelor. Dar nici măcar nu au spus numele companiei”, spune Ada Crişan.
„I-am spus doamnei la telefon că pentru suma asta nu merita nici să facă un apel, dar doamna mi-a răspuns că suma nu are relevanţă. Poate fi un ban, cinci bani sau un milion de euro. Eu cred că nu se uită la sume, nu judecă. A zis că de ce nu m-am închis contul. Dar, de ce să-l închid, dacă nu vreau. Am ataşat un card de credit la acel cont. De ce să-l închid?”, mai spune ea.
Femeia a plătit datoria de 1 ban după ce a căutat pe la prieteni şi pe la cunoştinţe o monedă cu această valoare.
Până şi angajata băncii a fost nedumerită când a aflat suma de plată. „M-a întrebat: <<Pentru 1 ban aţi venit?>> I-am spus că am fost sunată de o firmă de managementul creanţelor şi că am fost anunţată că trebuie să vin să o plătesc. Şi am venit să o plătesc. Am fost curioasă dacă îmi dă chitanţă”, mai spune ea.