Coșmarul femeii a început luna trecută, când furnizorul i-a emis patru facturi pentru perioada decembrie 2018 – septembrie 2021, în valoare de aproape 82 de mii de lei. Toate, pentru consumul unei locuințe cu un televizor, un boiler electric și un frigider.
Femeia este şomeră şi locuieşte împreună cu cei doi copii, într-o casă cu două camere, încălzită cu lemne.
Disperată, ea a luat legătura cu furnizorul și a încercat să obțină o explicație pentru facturile exorbitante, sosite cu aceeași dată, în același plic. Nu a reușit, așa că a apelat la un avocat.
Furnizorul de energie şi-a trimis specialiştii să verifice contorul abia ieri, după ce informația a apărut în presă.
Elena Mandocescu, clientă: “S-a descoperit neregula. Avea un scurt”.
Deși toți consumatorii erau opriți, contorul înregistra în continuare – “400kw/zi fără consumatori în priză”.
Furnizorul de energie electrică a precizat pentru Știrile TVR că a solicitat operatorului de rețea să verifice contorul și datele înregistrate, iar până la clarificarea situației va opri emiterea facturilor către clientă.
După verificările furnizorului, consumul real a fost stabilit la 8kw/zi.
Nu este prima dată când femeia primeşte facturi uriaşe. În trecut, a schimbat furnizorul de energie electrică, iar o bună perioadă a primit facturi de la facturi de la ambele companii, așa că în final s-a hotărât să rezolve problema în instanță.