Cumpărături prin social media
Știi deja o mulțime de magazine online care se promovează cu aplicații și website-uri ușor de folosit atât de pe PC, cât și de pe mobil. Însă, în ultimul timp, au apărut foarte multe branduri sau grupuri care vând produsele prin platforme de social media, precum Instagram, Facebook și TikTok. Cumpărăturile prin social media, cunoscute și sub denumirea de „social commerce”, permit utilizatorilor să facă achiziții direct din postările sau reclamele sponsorizate. Aceste produse se vând mai repde și mai ușor pentru că sunt promovate personalizat, pe baza preferințelor și comportamentelor anterioare ale utilizatorilor. Practic, reclamele cu produse vin către tine în funcție de ceea ce ai urmărit sau ai apreciat pe platformele respective.
Livrare rapidă și retur ușor
Faptul că tu poți selecta, într-un coș virtual, produsele preferate, dintr-o varietate imensă de articole, și că le poți primi imediat la ușă prin curier rapid este un mare avantaj. Vezi ce îți place, alegi măsura potrivită, comanzi, iar în maximum 24 de ore ai produsul la ușă sau în easybox. Unele magazine online livrează chiar în aceeași zi. Mai mult decât atât, dacă articolul comandat nu corespunde criteriilor tale, îl poți returna ușor și gratuit, tot prin curier.
Cumpărăturile de probă
Pentru a avea o experiență cât mai apropiată de cea din magazinele fizice, dar la tine acasă, există magazine online care îți oferă posibilitatea de a comanda o selecție mai mare de produse pentru a le proba și vei plăti doar ce păstrezi, iar pe restul le trimiți înapoi gratuit, prin curier rapid. De asemenea, pe platformele respective ai acces și la un consultant virtual, care îți poate face propuneri de ținute pe baza preferințelor și stilului tău.
Cumpărături interactive
Realitatea augmentată este o altă tendință importantă care câștigă teren în comerțul online. Cu ajutorul aplicațiilor AR poți vedea cum ți-ar sta cu articolul vestimentar sau cu accesoriul ales, cum ar fi o piesă de mobilier în casa ta, pentru a te putea decide mai ușor asupra achizițiilor pe care le faci și pentru a minimiza rata de retur. Mai mult decât atât, experiența de shopping este una mult mai plăcută și captivantă.
Cumpărăturile online continuă să evolueze rapid, iar noile tendințe ne oferă experiențe din ce în ce mai interesante și redefinesc modul în care interacționam cu produsele preferate.