Durex lansează în 2021 prezervativul de aur, destinat a-i premia pe toți bărbații care termină întotdeauna primii partidele de sex, cu partenerele sau partenerii lor.
Ideea nu este de a-i face de rușine pe acei adevărați ”Usain Bolt” ai dormitoarelor, pentru manifestările lor erotice din dormitor gen „clipește și deja îți va fi dor de erecția mea”, ci mai degrabă de a-i premia pe aceștia, într-un fel compensatoriu, pentru jena de după finalizarea propriilor prestații sexuale, spun reprezentanții marketingului companiilor The London Rubber Company și British Latex Products Ltd, producători ai brandului Durex.
„Vrem să îndepărtăm rușinea și jena din dormitor”, a declarat Dick Kaptiwoos, un purtător de cuvânt al Durex. „În loc să-i facem pe bărbați să se simtă învinși pentru că au terminat atât de repede, ne dorim să umblăm la psihicul lor și să le transformăm fiecare aparentă înfrângere într-o la fel de aparentă victorie. Pentru că, în pat, diferența între astfel de învinși și învingători e dată doar de perspectiva din care sunt privite lucrurile”, a mai precizat Kaptiwoos.
Prezervativul de aur are șanse să devină unul dintre cele mai vândute produse de la Durex, rezultatele unui studiu desfășurat pe un eșantion de 3000 de bărbați ultrarapizi în dormitor raportând o creștere uriașă a stimei de sine după ce subiecții au fost distinși cu ineditul premiu.
„Este minunat. Te face chiar să tratezi o finalizare în mai puțin de 10 secunde ca pe o relizare extrem de pozitivă”, a declarat unul dintre sex-sprinterii
O versiune de argint a prezervativului va fi, de asemenea, lansată, pentru bărbații care reușesc să reziste la două sau trei finalizări succesive ale partenerei(ului), în timp ce un prezervativ de bronz va fi disponibil pentru bărbații la care nu finalizarea ci chiar erecția este o performanță îndelung așteptată.