Banii de promovare vin tot de la Uniunea Europeană, printr-un proiect în valoare de 237.968 de euro, câștigat la jumătatea anului 2022. Proiectul se numește GROW „reGovery and Resilience through cOhesion frameWork“ și are printre obiective promovarea investițiilor realizate din fonduri UE, din Alba Iulia.
Pentru selectarea vloggerului, primăria a făcut achiziție directă. Potrivit documentelor, scenariul filmului de prezentare va fi stabilit de Mircea Bravo împreună cu Primăria Alba Iulia.
Potrivit unui comunicat al primăriei, ”vlogger-ul care va fi implicat în proiect este cunoscut publicului larg sub numele de Mircea BRAVO, deținând o audiență importantă atât în rândul publicului național, cât și în comunitățile din afara țării, fiind reprezentativ pentru categoria de public țintă pe care proiectul GROW dorește să o atingă.
Video-ul va fi realizat de către Mircea Bravo la Alba Iulia, în vara acestui an, în cadrul unui eveniment local, pentru a promova proiectele finanțate de Uniunea Europeană prin politica de coeziune și implementate la nivel local, în baza unui scenariu stabilit împreună cu Municipiul Alba Iulia.
Videoul va fi promovat de către vlogger pe rețelele sale de social media (Youtube, Facebook, Tik Tok, Instagram) pentru a asigura o vizibilitate națională a proiectului și atingerea obiectivelor propuse”, se arată într-un document postat pe pagina de internet a instituției.
Mircea Bravo va trebui să prezinte reabilitarea Cetății Alba Carolina, o serie de măsuri de eficiență energetică la un cămin de bătrâni și alte câteva investiții locale.
După finalizare, filmul va fi promovat tot de Mircea Bravo, pe pagina sa de Youtube (unde are peste 1,1 milioane de abonați) pe Facebook, TikTok și Instagram.