„Nu am inventat noi nici știrile false, nici neurotoxinele, nici alegerile măsluite. Noi doar le-am perfecționat și le-am ridicat la nivel de artă. Să nu ne dea nouă lecții de viață yankeii și să ne scutească cu tâmpeniile lor! Pentru fiecare spion de-al nostru explulzat vom goni și noi un funcționar de-al lor, iar pentru fiecare sancțiune economică, vom răspunde cu aceeași monedă” a tunat furios președintele Federației Sovietice Ruse, la finalul primei declarații de presă ce a urmat summitului de la Geneva.
Nemulțumit de rezultatele discuțiilor cu Joe Biden, care l-a apelat când Donald Trump, când Leonid Brejnev, când Grigori Raputin în perioada negocierilor inter țări din Elveția, Putin anunță introducerea de urgență a unei blocade comerciale pentru unele dintre cele mai populare branduri americane.
Produsele originale urmează să fie înlocuite cu copiile lor chinezești, de o mult mai slabă calitate, dar făurite de prieteni apropiați și aliați de încredere. Astfel, Rusia va importa de acum încolo numai mărci-surogat, precum Aipple, Harley-Davidsong, Sucky Like, Pengpsi-Cola, Ling Cooper Jeans, Mototola, Tommy Hilfinger, Red Starbucks, Uncle Benis, Kungpao Fried Chicken, Smith & Wangson, Boeing-Boeing, Murky Way, M&N’s, Ray-Bang, Taosla, Pay Pol, Farcebook, Goongle, SpaceY și multe altele.
Totuși, nu este clar la ce sancțiuni economice ale americanilor a făcut referire Putin în declarația sa, de vreme ce Rusia nu exportă în Statele Unite, de ani buni, decât creiere, mafioți, spioni GRU și bagaboante, iar acestea sunt singurele lucruri de care yankeii chiar nu duc lipsă. Experții politologi sunt de părere că Volodea de la Kremlin doar blufează și încearcă să-i sperie pe adversarii săi, în speranța că aceștia vor renunța la represalii înainte ca el să fie nevoit să dea cărțile pe față și să piardă din nou lamentabil.