”Pentru că donaţiile de la bugetul de stat nu mai fac faţă nevoilor financiare ale Patriarhiei, ne-am gândit să obţinem venituri suplimentare din valorificarea produselor noastre proprii, unul dintre acestea fiind aghiasma”, a declarat preotul Patapie Habacuc, purtătorul de cuvânt de serviciu al departamentului ”Felaţii cu Publicul”.
”Şi, cum piaţa liberă este într-o continuă evoluţie, Biserica se va repoziţiona din punct de vedere al strategiei de marketing, fiindcă mirenii noştri, pentru a fi cei mai darnici, trebuie să primească mai întâi ce e mai bun”, a continuat funcţionarul B.O.R.
Vârful de gamă în materia nou ambalatei aghesme va fi ”P.F Daniel’s Sour Mash Old No. 666 Brand”, un produs unic, distilat în cazane bisericeşti, învechit în putinile şi cazanele de plastic ale mitropoliilor şi episcopiilor şi destinat cuceririi unui segment de public inedit, anume enoriaşii localurilor de manele, ai cluburilor de fiţe şi ai restaurantelor din întreaga ţară.
De asemenea, noua aghiasmă va mai putea fi găsită îmbuteliată la perfuzie în farmacii şi spitale, la sticle de plastic cu picurător în magazinele de articole sportive, dar şi la bidoane de 10 şi 20 de litri rezervate dozatoarelor clădirilor de birouri pentru corporatişti.