Prin intermediul CEO-ului, declarând cu mândrie că Nike este o marcă „a Chinei, pentru China”, compania a dezvăluit o nouă campanie de marketing care onorează gloriosul Partid Comunist Chinez cu sloganul inspirator „Doar supune-i-te!”.
“Ideea ascultării absolute a regimurilor brutale și ucigașe încapsulează cu adevărat etosul pe care Nike îl urmărește ca marcă”, a declarat directorul de marketing Pingpong Van Vulgus. „Republica Populară Chineză reprezintă cele mai înalte idealuri ale noastre și sperăm să îi inspirăm pe sportivii din întreaga lume să ni se alăture în cel mai important exemplu pe care orice sportiv de performanță îl poate oferi: modelul de disciplină absolută”.
Noile articole sportive cu sloganul „Just Obey It” sunt deja produse în lagăre de concentrare uigure de către sclavi, iar Nike este optimist cu privire la faptul că produsele vor ajunge în garderobele sportivilor americani progresiști în următoarele săptămâni.
“Atâta timp cât nu vom întâmpina întârzieri – știți, din cauza sclavilor noștri uiguri care refuză să asculte și să se supună programului de muncă forțată – vom inunda, din frumoasa și puternica țară a Chinei, piața articolelor sportive în cel mai scurt timp!” a menționat Pingpong Van Vulgus.