Românii au luat pur și simplu cu asalt centrele locale de imunizare, făcând nepuntincioase forțele de ordine dispersate pentru a asigura distanțarea socială.
După succesul campaniei unui fast – food din din Capitală, care a dat moca 2 camioane de burgeri la deschidere, dublând în același timp numărul de infectări cu coronavirus ce urmează să fie anunțat săptămâna viitoare de Grupul de Comunicare Strategică, Ministerul Sănătății a aplicat un copy – paste eficient în materie de marketing, în perspectiva atingerii recomandărilor europene de 70% procent național de imunizare până în septembrie.
Campania este totuși flexibilă, și urmează să țină cont de specificul local al centrelor de vaccinare. De pildă, în județele Harghita, Mureș și Covsana, bonificația pentru vaccinare urmează să fie acordată nu în șaorme ci în kurtos kalacs, iar în Vaslui orice cetățean care se vaccinează primește pe loc un shot de spirt calitatea I-a, plus o butelcă de 220 ml pentru acasă.