Black Friday a reușit să devină un eveniment care, în ciuda controverselor și a problemelor, a crescut el singur în mod considerabil vânzările pe întreaga piață a serviciilor de consum.
Dincolo de graficele de vânzări, Black Friday a fost adoptat rapid în România și ca urmare a beneficiilor de marketing pe care le aduce promovarea ofertelor în această perioadă.
Black Friday 2020: Preafericitul Daniel, fură black startul!
Așa cum ne-a obișnuit, C.E.O-ul B.O.R, Patriarhul Daniel a găsit o rețetă câștigătoare pentru instituția pe care o conduce și la acest final de noiembrie. Patriarhia devansează în 2020 data oficială a Black Friday-ului, lansându-și ofertele mai devreme.
Patriarhia anunță reduceri masive la dimensiunea produselor alimentare ce pot fi cumpărate de la economatele și ghișeele B.O.R, enoriașii urmând să primească, în schimbul unui kilogram de macrou achitat fără bon fiscal, un kilogram de hamsie fără cap. În aceeași notă, lumânările ce se vor comercializa de miercuri în biserici vor costa la fel, însă nu vor mai avea lungimea de 20 de centimetri, ci doar de 12.
Cele mai atrăgătoare oferte ale B.O.R în perioada de Black Friday sunt cele aferente acatistelor și înmormântărilor, acolo unde reducerile sunt de 100%! Facilitățile se acordă, însă, în baza unor taloane de reduceri a căror activare va fi realizată de către reprezentanții clerului după achitarea unor taxe speciale: 200 de lei pentru talonul de acatist gratuit și 1000 de lei pentru talonul de înmormântare gratuită!