Credincioșii care și-au achiziționat invenția declară că se simt în al nouălea cer, că au scapăt de necazuri și dureri trupești, iar afacerile și viață intimă le merg mai bine ca niciodată.
Simțind oportunitatea de profit, concurența a țâșnit imediat cu oferte care mai de care mai atrăgătoare. Adidas a scos slipul de înot cu toiagul lui Moise pe cracul stâng. Puma a băgat în producție mănușile de box care conțin pietre de la Muntele Athos. Celebra fabrica de încălțăminte sportivă din Drăgășani s-a reinventat și a creat modelul “teniși cu bălegar de Putna pe tălpi” cu care poți vizita toate mănăstirile din Moldova în maximum cinci minute mergând pe jos.
Pentru enoriașii snobi și cu dare de mâna brandul Balenciaga a promis că va proiecta cât de curând niște bascheți înalți de juma de metru dotați cu boxe din care se va auzi melodia Leru-i ler, cântată cu atâta talent de îndrăgitul Ștefan Hrușcă.