Rădoi se afla în război cu ministrul Transporturilor de atunci, Cătălin Drulă. Acesta din urmă începuse să desființeze tarabele și chioșcurile închiriate ilegal de către firma sindicatului. Rădoi a făcut demersuri și în jurul liderilor PNL de la acea vreme, dar și la unii primari de sector pentru a opri demolările. Pe grupurile interne ale sindicatului, susținătorii lui Rădoi discutau chiar să pună un preț pe capetele lui Drulă și a șefului Metrorex de atunci, să angajeze „racheți ucraineni”.
Sindicaliștii lui Rădoi cereau „preț pe capetele” lui Drulă și șefului Metrorex: „Cât dreaq costă niște racheti d-aia ucraineni? Un milion de euro și luăm ceva de calitate”
În câteva extrase din rechizitoriul procurorilor DNA trimis la instanță și consultate de Digi FM este detaliată implicarea lui Ion Rădoi în organizarea grevei generale de la metrou din martie 2021.
Unul dintre membrii sindicatului a propus să fie pus „preț pe capetele lui Drulă și Paraschiv, prin angajarea unor racheți ucrainieni, „ceva de calitate”. Aceștia urmau să fie plătiți din donațiile celor 5000 de angajați. Dacă fiecare ar fi dat câte 1000 de lei, s-ar fi strâns suma de un milion de euro, scrie în rechizitoriu.
„hai pe ei”…”cât dreaq costă niște racheti d-aia ucraineni?” …”hai naiba să punem preț pe capetele lor”…”5000 de angajați dacă donează fiecare 1000 lei…facem vreun milion de euro. Și luăm ceva de calitate”…”punem preț pe 2 capete…drulă și directorul… si-ai să vezi cum ne lasă lumea în pace”…”păi altfel nu se mai poate.ajungem la disperare.”…”da-i în morții lor…”