El spune că strategia îl ajută să păstreze talentele din industrie și să mențină o cultură organizațională puternică.
„Dată fiind piața din ziua de azi, echipele de resurse umane trebuie să se miște rapid pentru a evalua candidații și să-i treacă prin tot procesul de recrutare pentru a le face o ofertă competitivă, deci e imposibil să ai dreptate 100% din timp”, spune acesta. „Oferta de a demisiona permite prafului să se așeze în urma unui proces făcut în grabă și le lasă noilor membri ai echipei să semnaleze dacă nu se simt tocmai entuziasmați”, explică el.
Firma a făcut aceasta ofertă angajaților în luna mai a anului trecut, când a zis că le dă noilor angajați 2.500 de dolari să demisioneze după două săptămâni dacă simt că au dubii în privința companiei. Atunci, niciuna din cele 38 de persoane angajate de atunci și cărora li s-a făcut oferta nu și-au dat demisia.
Între timp, Trainual a majorat oferta la 5.000 de dolari.
„Este un lucru puternic să refuzi banii, te implici și dedici și el creează premisele unei relații de muncă grozave”, a mai spus șeful companiei. El a subliniat că acest lucru responsabilizează și echipele de resursei umane întrucât oferă un cost palpabil pentru orice greșeală. CEO-ul mai spune că logica din spatele termenului de două săptămâni este că ar cauza mai puține perturbări în companiei decât dacă angajatul ar decide să plece după o perioadă mai lungă de timp, după ce compania a investit mai mult în el.