Facebook a anunțat că își va schimba oficial numele companiei pe 28 octombrie și, mulțumită unor documente ce fac parte din cea mai recentă scurgere de date, intitulată ”Pandora Pampers”, putem confirma astăzi că noul nume pe care rețeaua socială îl va purta din această toamnă va fi Skynet.
O sursă anonimă (mulțumim, domnule Donalt Trump!) a avut amabilitatea să pună în circulație pe Blacknet mai multe seturi de documente care dezvăluie transformarea anunțată de Facebook, inclusiv mai multe facturi privind marca comercială și drepturile de autor pentru numele Skynet.
Din ce am aflat până în momentul de față, nou – numitul Skynet intenționează să creeze un metaunivers digital, prin utilizarea căștilor sale VR, fapt care va introduce o eră complet nouă pentru internet. De asemenea, acest metaunivers digital va fi condus de o Inteligență Artificială, care doar va semăna în parte cu Mark Zuckerberg.
Fondatorul Facebook încearcă, totuși, să-și liniștească fanii și utilizatorii, asigurând publicul asupra faptului că este puțin probabil ca inteligența artificială să ajungă vreodată la conștientizarea de sine, deoarece nici chiar el, Mark Zuckerberg, nu a ajuns până în prezent la acest nivel de perfecționare.
Experții cred că rebrandingul de la Facebook către Skynet este o încercare de a ocoli imaginea teribilă pe care și-a construit-o compania în ultimii câțiva ani. „Skynet este, fără îndoială, un concept mai puțin problematic decât cel în care s-a transformat Facebookul în ultimii ani”, ar fi mărturisit chiar Zuckerberg.