Cum budincile, jeleurile, prăjiturile sau produsele în general ale companiei nu au avut niciun succes la publicul feminin din Vaslui, recordurile de vânzări pe care diversele mărci de spirturi medicinale le înregistrează în județ i-au determinat pe germani să-și reconsidere oferta, îndreptându-se, pe specific local, către aditivul cel mai căutat în zonă.
Nemții sunt siguri că vor da lovitura cu noul Dr. Vodker, având în vedere faptul că un plic din acest produs, cu ajutorul căruia se pot prepara până la 2 litri de băutură, costă cu mult mai puțin decât o litră de spirt iar procesul de fabricație durează infinit mai puțin decât cel aferent preparării trăscăului de dudă pe aragaz.
Adio ”Adio, mamă!”…
”Dr. Vodker se prepară extrem de simplu, în casă, pe prispă sau la poartă. E suficient să torni conținutul plicului într-un pet de 1,5 sau 2 litri de apă fierbinte și gata, ai asigurat energizantul pentru întreaga zi, fără să te expui niciunui fel de risc”, spun cercetătorii, care precizează că ”pasiunea vasluienilor pentru cocârț de producție proprie sau pentru cocktailuri gen ”Adio, mamă!” îi pune de multe ori în pericol: ”imposibilitatea gospodinelor vasluience de a sta aplecate asupra instalațiilor de distilare din casă, din simplul fapt că, după mai mult de trei secunde în această poziție, vertijurile și gravitația le pun la pământ, dă naștere unor situații extrem de periculoase. Cu Dr. Vodker, alambicul și pufoaica devin istorie!”.
Totuși, pentru a atrage atenția și asupra efectelor nocive ale consumului de alcool în exces, producătorii germani vor tipări pe plicurile de Dr. Vodker și fotografii cu vasluieni tipici, adică încruntați, cu pumnii ridicați sau agitând câte un topor, pentru a-și avertiza clientele asupra efectelor consumului exagerat.
Imaginile scârboase vor fi însoțite de îndemnuri precum „Cu fiecare dușcă crește riscul să te trezești lângă un martalog bătăuș ca acesta. Bea cu măsură dacă ai de gând să te faci turtă!” sau „Când ești intoxicată, altfel îți privești bărbatul în bătătură.”