Conform răspunsului PNL pentru Snoop, partidul a plătit și panourile unde a promovat cartea: campania de publicitate a costat 2,5 milioane de euro.
În intervalul mai-septembrie 2024, adică înainte de campania la europarlamentare și în pregătirea prezidențialelor, PNL a cheltuit aproape 2,5 milioane de euro pe 400 de panouri cu 762 de afișaje (unele panouri au avut mai multe fețe).
Fosta conducere a PNL, cu Nicolae Ciucă președinte și Lucian Bode, secretar general, a refuzat să ofere orice informație legată de costurile privind cartea.
Pentru a-l obține, Snoop a discutat cu Ilie Bolojan, noul președinte interimar al PNL, dar și cu Ciprian Ciucu, prim-vicepreședinte PNL.
„Cartea la care faceți referire a făcut obiectul strategiei de comunicare adoptate de Partidul Național Liberal, în vederea informării cu privire la activitatea liderului Partidului Național Liberal. Cartea „În slujba țării” conține informații relevante, menite să contribuie la o mai bună înțelegere a viziunii și experienței liderului PNL, aspecte esențiale în perioada campaniei electorale”, a transmis PNL, pentru publicația citată.
Nicolae Ciucă și-a lansat cartea cu lăutari și preparate oltenești
Președintele Senatului, Nicolae Ciucă, și-a lansat cartea în septembrie 2024, în cadrul unei emisiuni. În timp ce gătea cot la cot cu Mircea Dinescu preparate tradiționale specifice Olteniei, liderul PNL a vorbit despre volumul pe care l-a scris, despre cariera sa militară, dar și despre viața personală.
„Este prima dată în istoria omenirii când un soldat fruntaş prezintă cartea unui general (…) Primul capitol – Viaţa mea aşa cum a fost. Popasuri biografice… este nemaipomenită, este o formă de confesiune, iubirea şi admiraţia pentru femeile din Oltenia. Acest capitol nu poate fi scris de nimeni din afară”, a declarat Mircea Dinescu, la începutul emisiunii.
„Trăirea de acolo nu poate fi decât din trăire”, a replicat Nicolae Ciucă.