Raportul conține constatări privind efectuarea de plăți nejustificate în ceea ce privește achiziția tuburilor de oxigen de pe autospecialele de intervenție. Mai exact, 15 butelii de oxigen au fost pierdute sau date anumitor persoane din afara instituției, pentru care unitatea plătea chirie.
Prejudiciul doar pe o lună este de 15.000 de lei. Așa se face că, de cele mai multe ori, ambulanțele plecau la intervenții fără oxigen.
O altă constatare a corpului de control este aceea că amenzile aplicate de diverse instituții de control, DSP, DSU, ITM, nu erau achitate în termen, iar managerul nu a recuperat banii de la persoanele vinovate, de cele mai multe ori fiind chiar managerul.
De asemenea, s-a constatat că o lucrare de construcție a unui garaj a fost efectuată fără să fie prinsă în bugetul de investiții, în valoare de aproape 150.000 de lei, bani care au ajuns ilegal în contul unei firme.
Pentru toate acestea, prefectul de Gorj a cerut Ministerului Sănătății înlocuirea corpului managerial al Ambulanței Gorj și numirea unui conduceri militare. În același timp, a fost sesizată Politia și ANAF pentru a face verificările necesare.